About Me Order Site Map Movie

Wednesday 7 November 2012

Permohonan BR1M 2.0 melalui online


بسم الله الرحمن الرحيم


Alhamdulillah, dah settle memohon BR1M 2.0 melalui online untuk kategori BUJANG. Bukan saya yang ISI , tapi MY BROTHER la... hi3 Borang asal ada kat rumah tapi shahril rasakan lebih mudah mohon online kan. 


Cara pon sangat mudah. Korang just pergi ke laman web LHDN. Dan isi apa yang diperlukan dalam itu. Meh tengok gambar.




Lepas saja selesai isi " form online " di atas, akan popup menyatakan korang tak tipu dan sewaktu dengannya atau lebih dikenali AKUAN PENGESAHAN.


CONTOH

Klik saya setuju dan settle. Tunggu jawapan saja lagi samada layak atau tidak menerima RM 250. Moga layakla sebab gaji pon bawah 2k. Layak sangatkan tu? Hhhihi. Aku doakan permohonan aku diluluskan. Bolehla guna untuk yang sepatutnya nanti.


Nak juga guna borang pon takde masalah. Boleh download di sini BORANG.


Korang yang tak dapat yang lepas, tryla mohon. Yang bujang macam aku, sila segera mohon. Mana tau kot ada rezeki kan. Oh ya, Jumaat ini akan berlangsung GA yang aku janjikan. Nanti tengok ya.

KaDaNg-KaDaNg Allah HiLaNgkAn SeKeJaP MaTaHaRi KeMuDiAn DiA dAtAnGkAn PuLa GuRuH dAn KiLaT,PuAs KiTa MeNcArI Di MaNa MaTaHaRi,RuPa-RuPaNyA Allah InGiN MeNgHaDiAhKaN kItA PeLaNgI yAnG iNdAh ~

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Pandangan Dan Komen Anda . Shahril Akan Memperbetulkan Apa Yang Kurang . :) Lepas komen Jangan Lupa Share Artikel Dan Follow Blog Shahril !

Copyright © 2012-2020 All Rights Reserved By Muhammad Shahril