About Me Order Site Map Movie

Thursday 22 November 2012

Setelah Sekian Lama Daku Menyepi


بسم الله الرحمن الرحيم


STICKY POST

salam readers semua ... aku rasa lama dah aku x update entry blog nie kan kan ?? dah usang agaknya lah .. ho3 . sebenarnya aku datang mai sini adalah bukan nak post tutorial , or info2 menarik tapi ,  nak info dkt korang yang aku nie kadang2 x dapat online sepenuh masa macam korang .. 

Bukan apa , laptop kakak aku punya , dia sudah bawak masuk universiti .. so , aku nie jarang2 lah blh bersama korang  .. harap korang faham okay .. *Miss You  ..  ahaks .. bajet rindu pulak dah mamat poyo nih .. wkwkwk .. okay nanti ada masa lagi , aku online pulak okay /.. bersama entry yang baru aku sembahkan /... waduh gitu pulak dah .. :)

bye2 readers sekalian .. 
 
KaDaNg-KaDaNg Allah HiLaNgkAn SeKeJaP MaTaHaRi KeMuDiAn DiA dAtAnGkAn PuLa GuRuH dAn KiLaT,PuAs KiTa MeNcArI Di MaNa MaTaHaRi,RuPa-RuPaNyA Allah InGiN MeNgHaDiAhKaN kItA PeLaNgI yAnG iNdAh ~

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Pandangan Dan Komen Anda . Shahril Akan Memperbetulkan Apa Yang Kurang . :) Lepas komen Jangan Lupa Share Artikel Dan Follow Blog Shahril !

Copyright © 2012-2020 All Rights Reserved By Muhammad Shahril