About Me Order Site Map Movie

Tuesday 18 December 2012

Cara Cara Nak Meningkatkan Followers Atau PageView


بسم الله الرحمن الرحيم



ASSALAMMUALAIKUM,para blogger sekalian :)

lama rasanya saya tak update blog :)


hari ni saya akan kongsikan sedikit ilmu yang allah bagi kat saya :)

mesti ramai yang tertanya tanya kenapa blog orang lain follower nya mencecacah beribu ribu and page view bepuluh ribu,mesti jealous kan :)


tapi mesti ramai jugak yang akan bash saya lepas ni,sebab follower and pageview saya x ramai,mungkin dorang akan kata,blog sendiri pun x popular,ade hati nak tolong popular kan blog orang :)
haih,x pe lah saya redha je,sebab mulut manusia x boleh ditutupkan :)




cara cara nak upkan follower and pageview :



1. post lah benda benda yang korang rasa,manusia2 ciptaan allah ni akan search :)

    baru lah blog korang akan terpampang kat mata diaorang :)



2. blogwalking lah ke blog blog orang lain,jangan lah jadi seperti katak di bawah tempurung :)

    sambil sambil blogwalking tu jangan lupa puji puji blog orang tu or tinggalkan link korang dekat   

    chatbox :)


3. joinlah group group blogger yang ada kat laman sesawang :)



4. letaklah widget follower di blog anda,supaya senang orang yang datang berkunjung ke blog kita   

     nak follow kita,barulah up sikit follower kita :)




   harap cara cara di atas ni dapat membantu anda semua :)

   saya ingin meminta maaf jika ade tersalah type ataupun tersalah bahasa :)


KaDaNg-KaDaNg Allah HiLaNgkAn SeKeJaP MaTaHaRi KeMuDiAn DiA dAtAnGkAn PuLa GuRuH dAn KiLaT,PuAs KiTa MeNcArI Di MaNa MaTaHaRi,RuPa-RuPaNyA Allah InGiN MeNgHaDiAhKaN kItA PeLaNgI yAnG iNdAh ~

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Pandangan Dan Komen Anda . Shahril Akan Memperbetulkan Apa Yang Kurang . :) Lepas komen Jangan Lupa Share Artikel Dan Follow Blog Shahril !

Copyright © 2012-2020 All Rights Reserved By Muhammad Shahril