About Me Order Site Map Movie

Friday 29 March 2013

Jalan Penyelesaian Entri Tak Keluar Di Dashboard .

بسم الله الرحمن الرحيم


Baru-baru ni, ramai jugak blogger yang hadapi masalah feed tak keluar di dashboard ni, kan? And.. masa masalah tu berlangsung dengan galaknya, aku tak ambil kesah pun, sebab aku fikir aku tak terjebak juga. 

Tapi biasanya, aku post entri akan keluar kat Dashboard aku, tapi lama-kelamaan tiada lagi entriku disitu.. Masa tu aku still lagi mengong, tak amik kesah, kerana aku fikir maybe sebab aku punya blog sendiri, jadi tak keluar kot. Ada 'kot' disitu, bermakna ianya tak semestinya betul, tapi aku tetap biarkan..

Kali ni, aku ambil kesah. Dan bagi sesiapa yang entri aku tak keluar di Dashboard korang, aku harap korang boleh tolong aku, please? 


Unfollow kat cni, then buka blog ni balik, follow aku pakai yang Join This Site 

tu. Ni bagi yang entri aku tak keluar kat Dashboard, ek? Thanks semua! ^^ 

Assalamualaikum.


CREDIT TO : DIA YANG COMELLL NIE :)
KaDaNg-KaDaNg Allah HiLaNgkAn SeKeJaP MaTaHaRi KeMuDiAn DiA dAtAnGkAn PuLa GuRuH dAn KiLaT,PuAs KiTa MeNcArI Di MaNa MaTaHaRi,RuPa-RuPaNyA Allah InGiN MeNgHaDiAhKaN kItA PeLaNgI yAnG iNdAh ~

ORIGINAL MUHAMMAD SHAHRIL® █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║ Verified Official by Blogspot

1 comment:

  1. Assalamualaikum. Thanks sebab guna cara yang saya guna tu. Tapi, better awak letak credit ke blog saya sebab awak copy entri saya. Thanks. ^^

    ReplyDelete

Terima Kasih Atas Pandangan Dan Komen Anda . Shahril Akan Memperbetulkan Apa Yang Kurang . :) Lepas komen Jangan Lupa Share Artikel Dan Follow Blog Shahril !

Copyright © 2012-2020 All Rights Reserved By Muhammad Shahril