About Me Order Site Map Movie

Wednesday 11 February 2015

Jep SEPAHTU tolak jawatan residen Artis Stesen TV


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum

Alhamdulillah . masih diberi kesempatan untuk mengupdate blog . Jom baca entry yang seterusnya !



Pelawak Jep (Sepahtu) pernah menolak tawaran lumayan daripada sebuah stesen televisyen yang ingin mengambilnya sebagai artis eksklusif kerana tidak terpedaya dengan wang. 


Jep atau nama sebenarnya Mohd Nadzri Zainal Abidin, 30, berkata, ia adalah kerana matlamatnya dalam industri seni tanah air bukan kerana wang semata-mata. 



"Saya pernah ditawarkan oleh sebuah stesen televisyen dengan nilai yang sangat lumayan tahun lalu tetapi saya tidak tandatangan pun perjanjian itu. 



"Keutamaan saya bukan duit dan saya lebih selesa buat perkara yang saya minat sahaja bukan apa yang orang lain minat. Dengan penolakan tawaran itu mungkin ia beri rezeki pada orang lain pula," ujarnya kepada mStar Online. 



Tambah Jep, dia kini sudah mampu hidup selesa bersama keluarga. 



Jep berkata, dia tidak boleh untuk hidup dalam tekanan terutamanya apabila timbul terlalu banyak berita buruk yang mengaitkan dirinya. 



"Hidup saya simple, saya selalu berada di kampung saya di Kulai (Johor) dan kalau ada kerja sahaja saya berada di Puchong, itu pun saya hanya berada di rumah sahaja. 



"Kawan betul-betul rapat dengan saya pun tak ramai hanya Shuib dan Angah (Raja Lawak) sahaja, yang lain-lain itu hanya kawan biasa," ujarnya. 



Dalam pada itu, ditanya tentang gosip buruk yang dikatakan datang daripada kalangan orang industri, Jep meminta agar mereka bersabar. 



Jelas Jep, sampai masanya dia akan berada di bawah tanpa perlu dijatuhkan dengan cara sebegitu. 



"Kalau ada yang cemburu dan buat cerita buruk tentang saya, saya nasihatkan agar mereka bersabar. Hidup ini macam roda dan saya akan turun sendiri, tidak perlu jolok-jolok saya," katanya. 



SUMBER: kamithemedia.blogspot.com 




~ Kadang-Kadang Allah Hilangkan Sekejap Matahari Kemudian Dia Datangkan Pula Guruh Dan Kilat , Puas Kita Mencari Dimana Matahari , Rupa-Rupanya Allah Ingin Menghadiahkan Kita Pelangi Yang Indah ~

ORIGINAL MUHAMMAD SHAHRIL® █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║ Verified Official by Blogspot

1 comment:

  1. betul2 biarlah buat perkara yang kita minat . hati pon senang

    ReplyDelete

Terima Kasih Atas Pandangan Dan Komen Anda . Shahril Akan Memperbetulkan Apa Yang Kurang . :) Lepas komen Jangan Lupa Share Artikel Dan Follow Blog Shahril !

Copyright © 2012-2020 All Rights Reserved By Muhammad Shahril