About Me Order Site Map Movie

Wednesday 11 March 2015

Emma sedia terima lamaran Zizan


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum

Alhamdulillah . masih diberi kesempatan untuk mengupdate blog . Jom baca entry yang seterusnya.

Zizan Razak dan Emma Maembong
 
 
 
“SIAPALAH saya untuk hukum dia lama-lama. Sebelum ini pun saya tidak pernah beri sebarang kenyataan yang memang tidak ada ruang langsung atau pintu hati saya tertutup buat dia,” jelas aktres Emma Maembong mengenai kisah cintanya dengan pelakon dan pelawak popular, Zizan Razak.

Sebelum ini, nama pasangan popular ini sering menjadi tumpuan lantaran kisah cintanya yang sering dilanda kontroversi.

Mengulas lebih lanjut, pelakon Hantu Wefie itu bagaimanapun mengakui tidak serik bercinta lagi, tetapi menyerahkannya kepada takdir ALLAH.

“Kalau ada jodoh pada masa hadapan dan pada masa sama dia mengajak saya berkahwin, maka saya akan terima. Tak payah bercinta lama-lama.

“Tapi buat sementara waktu biarlah dulu perkara ini berlalu lagi pun saya kini tak mahu menaruh harapan padanya,” katanya ketika ditemui pada Sesi Tayangan Eksklusif Episod Akhir Suamiku Encik Sotong di The Strand Mall, Kota Damansara, kelmarin.

Pada masa yang sama, Emma memberitahu, apa yang berlaku tidak menjadi halangan buat dirinya menjalani kehidupan seperti biasa.

“Saya dan Zizan masih lagi berhubung dan saya tak pernah cakap kami bermusuh disebabkan perkara ini.


“Sekarang masing-masing sibuk fokus dengan karier seni. Apa pun yang berlaku, kehidupan mesti diteruskan,” ulasnya.

Dalam perkembangan terbaharu, Emma memberitahu, dia baharu tamat menjalani penggambaran drama bersiri Isteri Separuh Masa arahan Micheal Ang yang bakal bersiaran mulai 16 Mac ini.



~ Kadang-Kadang Allah Hilangkan Sekejap Matahari Kemudian Dia Datangkan Pula Guruh Dan Kilat , Puas Kita Mencari Dimana Matahari , Rupa-Rupanya Allah Ingin Menghadiahkan Kita Pelangi Yang Indah ~

ORIGINAL MUHAMMAD SHAHRIL® █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║ Verified Official by Blogspot

1 comment:

Terima Kasih Atas Pandangan Dan Komen Anda . Shahril Akan Memperbetulkan Apa Yang Kurang . :) Lepas komen Jangan Lupa Share Artikel Dan Follow Blog Shahril !

Copyright © 2012-2020 All Rights Reserved By Muhammad Shahril